مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش شگفت انگیز انواع بلوبری درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

فصل میوه بلوبریانواع بلوبری درجه یکفروش بلوبری
انواع بلوبری

انواع بلوبری نوعی گیاه گلدار با میوه ای توت مانند به رنگ آبی تیره یا بنفش است . گیاه بلوبری در شمال آمریکا رشد می کند و کشت و موفق انواع بلوبری باعث شده تا باغبانان بتوانند انتخاب های بیشتری برای پرورش از شمال تا جنوب داشته باشند .

درختچه بلوبری ویژگی های خاصی دارد و زمانی که در یک باغ به صورت طبیعی می روید . گیاه بلوبری هم جنبه زینتی و هم جنبه خوراکی دارد و بسته به نوع بلوبری در مناطق مختلف می روید .

فصل میوه بلوبری

انواع بلوبری

بوته های بلوبری علاوه بر زیبای چشم اندازی که دارند. در فصل بهارو تابستان بوته های بلوبری برگ سبز تیره ای دارند . گل های سفید یا صورتی در فصل بهار پدیدار می شود . در فصل تابستان میوه های آبی رنگ ظاهر می گردند .

انواع بلوبری درجه یک

بلوبری بوته بلند شمالی

میوه بلوبری یک بوته راست قامت است ، درختچه تاج مانند بوده و ارتفاع آن 1.8 تا 3.8 متر است و در خاک های اسیدی و مرطوب رشد مطلوبی دارد . بلوبری های بوته بلند شمالی میوه های بزرگ و با کیفیتی تولید می کنند .

بلوبری جنوبی

این بلوبری در جنوب ایالات متحده رشد می کند و می تواند تا 6 متر هم ارتفاع داشته باشد . این گیاه در برابر گرما و خشکسالی مقاوم است و با طیف گسترده از خاک ها سازگار است و نسبت به بوته ای شمالی زودتر شکوفه می دهند و به میوه می رسند .

بلوبری بوته بلند جنوبی

این گونه از بلوبری یک نوع هیبرید است که از گرده افشانی بین بلوبری بوته بلند شمالی و گونه های بلوبری جنوبی به دست آمده است .رنگ آن همیشه سبز است و قادر است خشکسالی و گرما را تحمل کند میوه های آن از سایر میوه های بلوبری زودتر می رسند .

بلوبری بوته کوتاه

بلوبری بوته کوتاه یک گونه کوتوله است که ارتفاع آن 30 تا 60 سانتی متر بوده و بومی شمال شرق آمریکا می باشد و به صورت وحشی در شمال قطب شمال نیز رشد می کند این بولبری به صورت تجاری در کانادا پروش داده می شود و از سایر گونه های دیگر کوچک تر است و مزه آن شیرین تر است .

فروش بلوبری

انواع بلوبری

برای کاشت این گیاه زیبا نیازمند تهیه بذر هستیم که می توان آن به صورت اینترنتی خریداری کنیم که قیمت آن از 8000 تومان به بالا است

برای خرید درختچه هم می توانیم به مراکز گل گیاه به صورت مستقیم مراجعه کرده تا از نزدیک با انواع بلوبری درجه یک آشنا شویم و اطلاعات لازم در مورد شرایط نگهداری آن کسب نماییم .

واحد مشاوره و فروش

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

واحد مشاوره و فروش

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.